طریقه وصل کردن اندروید به مک

وصل کردن اندروید به مک توسط Snapdrop

اگر تا بحال در جستجوی ساده ترین راه برای وصل کردن اندروید به مک، آیفون، ویندوز هستید و تا هنوز در رد و بدل کردن فایل بین این دستگاه ها دچار مشکل هستید، ما به شما Snapdrop را معرفی میکنیم.

با اسنپ دراپ (Snapdrop) نه تنها آیفون و اندروید شما همچنان می توانید تمامی محصولات اپل مثل آیفون، مک، آی پد و همچنان دستگاه های مختلف سیستم عامل ویندوز، تمامی دستگاه های سیستم عامل اندروید را به همدیگر وصل کنید.

اسنپ دراپ یک چیزی شبیه iDrop در دستگاه های اپل و Wifi Direct در سیستم عامل اندروید بوده و تفاوت اش این است که از Snapdrop شما می توانید برای انتقال فایل بین تمامی دستگاه های سیستم عامل های مختلف استفاده کنید.

طریقه استفاده اسنپ دراپ Snapdrop

برای استفاده از اسنپ دراپ تمامی دستگاه های شما باید به یک شبکه وای فای وصل بوده و همچنان وای فای به اینترنت وصل باشد. البته اینترنت فقط برای شناسایی دستگاه ها ضروری بوده و انتقال فایل از طریق وای فای صورت میگیرد.

مراحل وصل اندروید به مک

قبل از هرچیز مطمین شوید که موبایل و کمپیوتر شما در یک وای فای وصل و به اینترنت دسترسی داشته باشد.

  • مرحله اول

    صفحه اصلی Snapdrop موبایل

    در موبایل خود گوگل کروم را باز نموده و Snapdrop.net را باز کنید

    و همچنان در کمپیوتر خود مرورگر گوگل کروم یا هر مرور دیگر که استفاده میکنید سایت Snapdrop.net را باز کنید.

  • مرحله دوم ارسال فایل

    صفحه اصلی Snapdrop کمپیوتر

    حالا در صفحه باز شده، از هر دستگاه که فایل را ارسال میکنید روی دستگاه که میخواهید فایل را به آن بفرستید کلیک نموده و فایل را انتخاب کنید.

    بعد از در دستگاه گیرنده گذینه ذخیره یا Save را بزنید تا فایل ذخیره شود.

پایان

به همین راحتی شما میتوانید برای دریافت و ارسال فایل بین دستگاه های سیستم عامل اندروید، آی او اس، ویندوز، مک از اسنپ دراپ بصورت کاملا رایگان استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *